Запис Детальніше

Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства
 
Creator Балик, У. О.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject 338.658.8
 
Description Наведено основні концепції та науково обґрунтовані методи оцінки узгодженості стратегічних, фінансових та маркетингових цілей діяльності підприємства. Коротко розглянуто основні характеристики та класифікації сукупності цілей діяльності підприємства. Запропонована нова ідея побудови коваріаційної матриці для визначення узгодженості цілей діяльності підприємства. The basic concepts and sophisticated methods of evaluation for strategic, financial and marketing aims concordance are noted in this article. The number of major features and classifications for set of aims are briefly discussed. The new idea to construct the covariation matrix in order to track the aims concordance has been proposed.
 
Date 2019-05-27T10:20:03Z
2019-05-27T10:20:03Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Балик У. О. Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 208–213. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45072
 
Language uk
 
Relation 1. Ван Хорн Дж.К. Основы управления финансами. — М., 1996. 2. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. — К., 1999. 3. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. — СПб, 1999.
 
Rights © Балик У. О., 2002
 
Format 208-213
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"