Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства
|
|
Creator |
Балик, У. О.
|
|
Contributor |
Національний університет “Львівська політехніка”
|
|
Subject |
338.658.8
|
|
Description |
Наведено основні концепції та науково обґрунтовані методи оцінки узгодженості стратегічних, фінансових та маркетингових цілей діяльності підприємства. Коротко розглянуто основні характеристики та класифікації сукупності цілей діяльності підприємства. Запропонована нова ідея побудови коваріаційної матриці для визначення узгодженості цілей діяльності підприємства. The basic concepts and sophisticated methods of evaluation for strategic, financial and marketing aims concordance are noted in this article. The number of major features and classifications for set of aims are briefly discussed. The new idea to construct the covariation matrix in order to track the aims concordance has been proposed.
|
|
Date |
2019-05-27T10:20:03Z
2019-05-27T10:20:03Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Балик У. О. Методи визначення узгодженості цілей діяльності підприємства / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 208–213. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45072 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
1. Ван Хорн Дж.К. Основы управления финансами. — М., 1996. 2. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. — К., 1999. 3. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. — СПб, 1999.
|
|
Rights |
© Балик У. О., 2002
|
|
Format |
208-213
application/pdf |
|
Coverage |
UA
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
|
|