Запис Детальніше

Взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємства
 
Creator Сухорська, У. Р.
 
Contributor Львівська комерційна академія Укоопспілки
 
Subject 338.242.2:339.138
 
Description Проаналізовано взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій. Описано методи вимірювання впливу реклами на ціни. Підтверджено, що більш рекламовані товари мають нижчу цінову еластичність. Виробникам рекомендовано дотримуватись послідовності у їх ціновій та комунікативній стратегіях, тобто супроводжувати значні витрати на просування високими цінами на товари. In the article the relationship between price and promotion strategies is analyzed. Different methods of measurement of the impact of advertising on prices are described. It is stated that better advertised products have lower price elasticity. It is recommended for the producers to be consistent in their price and advertising strategy when high advertising expenditures should be provided with high prices.
 
Date 2019-05-27T12:13:42Z
2019-05-27T12:13:42Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Сухорська У. Р. Взаємозв’язок цінової та комунікативної стратегій у системі маркетингу підприємства / У. Р. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 448 : Проблеми економіки та управління. – С. 293–299. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/45090
 
Language uk
 
Relation . Telser L. How much does it pay whom to advertise? // American Economic Review. - 1961. - № 51. - P. 194 - 205. 2. Elliot J. Kellogg’s Rice Krispies: the effect of new creative execution // Advertising Wbrks. - 1981. - № 1. - P. 78 - 88. 3. Starr M., Rubinson J. A loyalty group segmentation model for brand purchasing simulation // Journal of Marketing Research. - 1918. - № 15. - P. 318 - 383. 4. Steiner R Does Advertising Lower Consumer Prices? // Journal of Marketing. - 1913. - № 10. - P. 18 - 29. 5. Farris P., Reibstein D. How prices, ad expenditure and profits are linked // Harvard Business Review. - 1919. - № 11 - 12. - P. 113 - 184. 6. Rasmussen A. The determination of advertising expenditure // Joyrnal of Marketing. - 1952. - № 16. - P. 439 - 446.7. Dorfman R., Steiner P. Optimal advertising and optimal quality // American Economic.Review. - 1954. - № 44. - P. 826 - 836.
 
Rights © Сухорська У. Р., 2002
 
Format 293-299
application/pdf
 
Coverage UA
Львів
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"