Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising)
|
|
Creator |
Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko)
|
|
Subject |
Psychology
Наукові збірники НаУОА |
|
Description |
У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання гіпнотичних технік та нейролінгвістичного програмування у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію (The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using hypnotic techniques and neurolinguistic programming in creating advertising messages which effectively influence the target audience)
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету “Острозька академія”
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1466/1/Kostyuchenko_18.09.pdf
Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko) (2012) Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія і педагогіка", Вип.19. (In Press) |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1466/
|
|