Запис Детальніше

Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising)
 
Creator Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko)
 
Subject Psychology
Наукові збірники НаУОА
 
Description У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання гіпнотичних технік та нейролінгвістичного програмування у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію (The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using hypnotic techniques and neurolinguistic programming in creating advertising messages which effectively influence the target audience)
 
Publisher Видавництво Національного університету “Острозька академія”
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1466/1/Kostyuchenko_18.09.pdf
Костюченко, О.М. (O.Kostyuchenko) (2012) Використання гіпнозу та НЛП у рекламі (Usage of Hypnosis and NLP in Advertising). Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Психологія і педагогіка", Вип.19. (In Press)
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1466/