Міжнародне порівняльне дослідження TIMSS: уроки для України
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716094/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=9130 |
|
Title |
Міжнародне порівняльне дослідження TIMSS: уроки для України
TIMSS International Comparative Study: lessons for Ukraine |
|
Creator |
Дворецька, Л. П.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У матеріалах конференції узагальнено досвід участі України в міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007 і TIMSS-2011. Зокрема, зроблено висновок, що формування в Україні експертного середовища в галузі освітніх вимірювань виступає запорукою ефективного функціонування створюваної національної системи моніторингу та оцінювання якості загальної середньої освіти.
The materials of the conference summarize the experience of Ukraine's participation in the international comparative study TIMSS-2007 and TIMSS-2011. In particular, it was concluded that the formation of an expert environment in Ukraine in the field of educational measurement serves as a guarantee of the effective functioning of the national system for monitoring and assessing the quality of general secondary education that is being created. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716094/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%202017-46-47.pdf
- Дворецька, Л. П. (2017) TIMSS International Comparative Study: lessons for Ukraine In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації : збірник тез доповідей І Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 15-16 червня 2017 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 46-47. |
|