Запис Детальніше

Функції управління у ринковій економіці

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функції управління у ринковій економіці
 
Creator Чекаліна, Елеонора Петрівна
Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
 
Subject економіка
маркетингове дослідження
маркетинг
 
Description В умовах ринкової конкуренції, швидкого економічного і технологічного розвитку вирішального значення для розвитку бізнесу відіграє менеджер. Він формує цілі організації, забезпечує її ресурсами, планує і здійснює контроль, приймає рішення й організовує діяльність. У ринковій економіці для забезпечення дії її основних законів: вартості, попиту та пропозиції, конкурентної боротьби з явилася необхідність підвищити ефективність планування. Для цього використовується така функція управління, як маркетинг. Управлінська діяльність є одним із факторів функціонування й розвитку підприємств в умовах ринкової економіки.
 
Date 2019-05-30T08:12:37Z
2019-05-30T08:12:37Z
2014
 
Type Thesis
 
Identifier Чекаліна Е. П. Функції управління у ринковій економіці / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2014) : наук. вид. : тези доп. 22-ї міжнар. наук.-практ. конф., [21-23 травня 2014 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 226.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41467
orcid.org/0000-0003-2452-1997
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"