Функції управління у ринковій економіці
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Функції управління у ринковій економіці
|
|
Creator |
Чекаліна, Елеонора Петрівна
Сікєтіна, Наталія Геннадіївна |
|
Subject |
економіка
маркетингове дослідження маркетинг |
|
Description |
В умовах ринкової конкуренції, швидкого економічного і технологічного розвитку вирішального значення для розвитку бізнесу відіграє менеджер. Він формує цілі організації, забезпечує її ресурсами, планує і здійснює контроль, приймає рішення й організовує діяльність. У ринковій економіці для забезпечення дії її основних законів: вартості, попиту та пропозиції, конкурентної боротьби з явилася необхідність підвищити ефективність планування. Для цього використовується така функція управління, як маркетинг. Управлінська діяльність є одним із факторів функціонування й розвитку підприємств в умовах ринкової економіки.
|
|
Date |
2019-05-30T08:12:37Z
2019-05-30T08:12:37Z 2014 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Чекаліна Е. П. Функції управління у ринковій економіці / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2014) : наук. вид. : тези доп. 22-ї міжнар. наук.-практ. конф., [21-23 травня 2014 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 226.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41467 orcid.org/0000-0003-2452-1997 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
|
|