Вплив форми тестового завдання на результат оцінювання навчальних досягнень учнів із математики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716090/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Вплив форми тестового завдання на результат оцінювання навчальних досягнень учнів із математики
Influence of the form of the test task on the result of assessing the academic achievements of students in mathematics |
|
Creator |
Дворецька, Л. П.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 51 Mathematics |
|
Description |
У тезах висвітлено результати експериментального дослідження, проведеного науковими працівниками Інституту педагогіки НАПН України на базі експериментальних майданчиків відділу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 м. Сєвєродонецька, гімназія «Міленіум» № 318 м. Києва), щодо впливу форми тестового завдання на результат оцінювання навчальних досягнень учнів з математики.
These theses highlight the results of an experimental study conducted by scientists of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Sciences of Ukraine on the basis of experimental sites of the department (secondary school No. 12 I-III of the city of Severodonetsk, Millennium gymnasium № 318 in Kyiv), concerning the impact of the test task form on the assessment result of student achievements in mathematics. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716090/1/anotovani_2017-pages-65-66.pdf
- Дворецька, Л. П. (2017) Influence of the form of the test task on the result of assessing the academic achievements of students in mathematics In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 64-65. ISBN 978-966-644-398-5 |
|