Запис Детальніше

Вплив форми тестового завдання на результат оцінювання навчальних досягнень учнів із математики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716090/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Вплив форми тестового завдання на результат оцінювання навчальних досягнень учнів із математики
Influence of the form of the test task on the result of assessing the academic achievements of students in mathematics
 
Creator Дворецька, Л. П.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description У тезах висвітлено результати експериментального дослідження, проведеного науковими працівниками Інституту педагогіки НАПН України на базі експериментальних майданчиків відділу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 м. Сєвєродонецька, гімназія «Міленіум» № 318 м. Києва), щодо впливу форми тестового завдання на результат оцінювання навчальних досягнень учнів з математики.
These theses highlight the results of an experimental study conducted by scientists of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Sciences of Ukraine on the basis of experimental sites of the department (secondary school No. 12 I-III of the city of Severodonetsk, Millennium gymnasium № 318 in Kyiv), concerning the impact of the test task form on the assessment result of student achievements in mathematics.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716090/1/anotovani_2017-pages-65-66.pdf
- Дворецька, Л. П. (2017) Influence of the form of the test task on the result of assessing the academic achievements of students in mathematics In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 64-65. ISBN 978-966-644-398-5