Запис Детальніше

Про рівень ознайомленості вчителів математики з основами побудови тестів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716091/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Про рівень ознайомленості вчителів математики з основами побудови тестів
About the level of knowledge of mathematics teachers with the constructing basics of the tests
 
Creator Дворецька, Л. П.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description У тезах висвітлено результати експериментального дослідження (анкетування), проведеного науковими працівниками Інституту педагогіки НАПН України у співпраці з Львівським і Вінницьким регіональними центрами оцінювання якості освіти, щодо готовності вчителів математики до всебічного використання тестів для оцінювання результатів навчальної діяльності учнів основної та старшої школи.
The theses highlighted the results of the pilot study conducted by the scientists of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Educational Science of Ukraine in cooperation with the Lviv and Vinnytsia regional centers for the assessment of the quality of education, as regards the readiness of mathematics teachers for in-depth using the tests to evaluate the results of educational activities of primary and secondary school students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716091/1/anatovani%202016-pages-89-90.pdf
- Дворецька, Л. П. (2016) About the level of knowledge of mathematics teachers with the constructing basics of the tests In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 89-90. ISBN 978-966-644-398-5