Запис Детальніше

Навчально-методичне забезпечення в школах українознавства в США

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716148/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Навчально-методичне забезпечення в школах українознавства в США
Educational and methodological support in schools of Ukrainian studies in the USA
 
Creator Глушко, Оксана Зіновіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У досліджені виявлено, що сучасні навчальні книги для українських шкіл у діаспорі в США мають свою специфіку й особливі завдання. Одним із важливих завдань, яке постає перед автором під час створення підручника для україномовного шкільництва за кордоном, є мовна адаптація текстів, які мають, насамперед, бути зрозумілими для учнів. Зазначено, що особлива роль у формуванні української ідентичності молодого покоління зарубіжних українців належить українській мові.
The study found that modern teaching books for Ukrainian schools in the diaspora in the United States have their own specifics and specific tasks. One of the important tasks faced by the author when creating a textbook for Ukrainian-language schooling abroad is the linguistic adaptation of texts, which, first of all, must be understandable for students. It is noted that a special role in forming the Ukrainian identity of the younger generation of foreign Ukrainians belongs to the Ukrainian language.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716148/1/12_tezy-na-sayt-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-32-33.pdf
- Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910 <http://orcid.org/0000-0003-0101-9910>) (2019) Educational and methodological support in schools of Ukrainian studies in the USA In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 31-32. ISBN 978-966-644-469-4