Запис Детальніше

Шкільна літературна критика як засіб розвитку літературно-творчих здібностей учнів основної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716166/
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/bitstream/handle/8989898989/661/%D0%92%D0%98%D0%9F%D0%A3%D0%A1%D0%9A%2013.pdf?sequence=1&isAllowed=y#page=43
 
Title Шкільна літературна критика як засіб розвитку літературно-творчих здібностей учнів основної школи
School literary criticism as a means of developing literary and creative abilities of pupils of the main school
 
Creator Тименко, Валентина Миколаївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description У статті аналізуються функції шкільної літературної критики, обґрунтовується її роль у розвитку літературно-творчих здібностей учнів основної школи, проблема активізації розумової діяльності школярів у процесі засвоєння літературно-художніх творів, зокрема шляхом використання шкільної літературної критики як виду учнівської літературно-художньої творчості.
The article analyzes the functions of school literary criticism, substantiates its role in the development of literary and creative abilities of students of the main school, the problem of activating the mental activity of students in the process of assimilation of literary and artistic works, in particular by using school literary criticism as a type of student literary and artistic creativity.
 
Publisher м. Переяслав-Хмельницький, Україна
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716166/1/%D0%92%D0%98%D0%9F%D0%A3%D0%A1%D0%9A%2013-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-43-47.pdf
- Тименко, Валентина Миколаївна (orcid.org/0000-0001-6573-6682 <http://orcid.org/0000-0001-6573-6682>) (2012) School literary criticism as a means of developing literary and creative abilities of pupils of the main school Теоретична і дидактична філологія (13). pp. 43-47.