Запис Детальніше

Компетентнісно орієнтовані завдання в процесі навчання російської мови в школах України: конструювання та впровадження

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707220/
 
Title Компетентнісно орієнтовані завдання в процесі навчання російської мови в школах України: конструювання та впровадження
Компетентностно ориентированные задания в процессе обучения русскому языку в школах Украины: конструирование и внедрение
Competence task oriented in learning the Russian language in schools UKRAINE: Design and Implementation
 
Creator Курач, Лариса Іванівна
Фідкевич, Олена Львівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Розглянуто проблему конструювання та впровадження комунікативно орієнтованих завдань у процесі навчання російської мови в загальноосвітніх закладах України. Дано визначення поняття компетентісно орієнтованого завдання. Компетентісно орієнтоване завдання представлено як інтегративну дидактичну одиницю, що вміщує в собі зміст, технології навчання і оцінювання якості навчальних досягнень учнів та забезпечує розвиток як предметних, так і ключових компетентностей. Проаналізовано структуру та принципи конструювання комунікативно орієнтованих завдань. Визначено проблеми, які виникають у вчителів у процесі їх проектування. Окреслено шляхи розв’язання цих проблем у процесі навчання мов національних меншин на засадах компетентісного підходу.
В статье рассматривается проблема конструирования и внедрения компетентностно ориентированных заданий в процесс обучения русскому языку в общеобразовательных заведениях Украины. Дано определение компетентностно ориентированного задания как интегративной дидактической единицы, которая соединяет в себе содержание, технологии обучения и оценки качества знаний учащихся и обеспечивает развитие как предметных, так и ключевых компетенций. Проанализирована структура и принципы конструирования компетентностно ориентированных заданий. Определены проблемы, которые возникают у учителей в их проектировании. Показаны пути решения этих проблем в процессе обучения русскому языку на основе компетентностного подхода.
The problem of designing and implementing competence-oriented tasks in the process of teaching of russian language in schools of Ukraine are studied in the article. The definition of this term was provided. Competence oriented tasks were considered as integrative didactic unit that contains a content, technology, training and quality evaluation of student achievements and provides the subject as well as key competencies. The structure and principles of competence oriented tasks were observed. The article deals with the difficulties in the design of competence-oriented tasks. The ways for solution these problems in teaching russian language based on competence approach were found out.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707220/1/%D0%A3%D0%9F%D0%96%20%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF.pdf
- Курач, Лариса Іванівна and Фідкевич, Олена Львівна (orcid.org/0000-0003-3294-915X <http://orcid.org/0000-0003-3294-915X>) (2016) Competence task oriented in learning the Russian language in schools UKRAINE: Design and Implementation Український педагогічний журнал, 4. pp. 52-59. ISSN 2411-1317