Нові та актуалізовані слова й значення, вживані в контексті Нової української школи, або: про мовну тенденцію в модернізації вітчизняної освіти: гра словами чи словесна гра
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716229/
|
|
Title |
Нові та актуалізовані слова й значення, вживані в контексті Нової української школи, або: про мовну тенденцію в модернізації вітчизняної освіти: гра словами чи словесна гра
New and actualized words and values expected in the Context of the new Ukrainian school, about language trends in modernization of education: game in word or wordplay |
|
Creator |
Скрипник, М.І.
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance |
|
Description |
На основі аналізу нових та актуалізованих слів і значень, вживаних в українській науковій мові для розкриття ідей Концепції нової української школи, актуалізувано мовний українськоцентризм в освіті та науковій мові, повернення до питомих джерел, власних ресурсів української мови на позначення змістовних характеристик професійної діяльності сучасного педагога. Обґрунтовано причини сучасної активізації в освіті абсурдних текстів (методологічна (ілюстрація наявної опозиції: «об’єктивне знання» К. Поппера vs «особистісне знання» М. Поланьї); культурологічна; особистісний («мовне гурманство сучасності»).
On the basis of the analysis of new and updated words and meanings used in the Ukrainian scientific language to reveal the ideas of the Concept of a new Ukrainian school, the linguistic Ukrainian centerism in education and the scientific language has been updated, the return to specific sources, own resources of the Ukrainian language to designate the content characteristics of the professional activity of the modern teacher. The reasons of modern activization in the education of absurd texts (methodological (illustration of the present opposition: "objective knowledge" of K.Popper vs "personal knowledge" by M. Polanyi), culturological, personal ("language gourmet of the present") is grounded. |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716229/1/%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%86%20%D0%A2%D0%90%20%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%A3%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%97%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%86%20%D0%A1%D0%9B%D0%9E%D0%92%D0%90%20%D0%99%20%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%2C.pdf
- Скрипник, М.І. (2019) New and actualized words and values expected in the Context of the new Ukrainian school, about language trends in modernization of education: game in word or wordplay In: Всеукраїнський освітній коворкінг з онлайн-трансляцією «Чек-лист ключових компетентностей педагога Нової української школи для формальної і неформальної освіти», 09 квітня 2019 року, м. Київ, Україна. (Unpublished) |
|