Запис Детальніше

Розвиток та вдосконалення спеціальної освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в Польщі в період комуністичного панування (1945 – 1991 роки)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716243/
 
Title Розвиток та вдосконалення спеціальної освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в Польщі в період комуністичного панування (1945 – 1991 роки)
Development and improvement of special education for children with intellectual disabilities in Poland during the period of communist rule (1945 - 1991)
 
Creator Шевченко, В.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Стаття висвітлює розвиток та вдосконалення спеціальної освіти для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в Польщі в період комуністичного панування. Автор аналізує законодавство, соціальний статус, спосіб життя, форми догляду, навчання та виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у зазначений період. У статті стисло охарактеризовано відновлення та розвиток спеціальної освіти в галузі олігофренопедагогіки протягом понад 45 років, діяльність вчених та педагогів в цьому напрямку, а також Національного інституту спеціальної освіти у Варшаві, вплив педагогічних з’їздів та конгресів. Охарактеризовано зміни, які відбувалися в напрямку навчання та виховання таких дітей в Польщі у зв’язку зі зміною соціально-політичної ситуації в країні.
The article covers the development and improvement of special education for children with intellectual disabilities in Poland during the period of communist rule. The author analyzes the legislation, social status, lifestyle, forms of care, training and education of children with intellectual disabilities in the specified period. The article briefly describes the restoration and development of special education in the field of oligophrenopedagogy for 45 years, the activities of scientists and teachers in this area, as well as the National Institute of Special Education in Warsaw, the impact of pedagogical congresses and congresses. Characterized are the changes that have taken place in the direction of the education and upbringing of such children in Poland in connection with the change in the socio-political situation in the country.
 
Publisher Видавничий дім Гельветика
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716243/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%94%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%87.pdf
- Шевченко, В.М. (orcid.org/0000-0003-0119-3206 <http://orcid.org/0000-0003-0119-3206>) (2019) Development and improvement of special education for children with intellectual disabilities in Poland during the period of communist rule (1945 - 1991) Actual problems of the humanities, 3 (23). pp. 173-178. ISSN 2308-4855