Запис Детальніше

Організація образотворчої діяльності молодших школярів з порушеннями зору : навч.-метод.посіб.

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716251/
 
Title Організація образотворчої діяльності молодших школярів з порушеннями зору : навч.-метод.посіб.
Organization of the fine art of junior pupils with visual impairment: teaching methods
Организация изобразительной деятельности младших школьников с нарушениями зрения: учеб метод.посиб.
 
Creator Костенко, Т.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description В навчально-методичному посібнику висвітлюються теоретико-методичні аспекти та практичні рекомендації щодо організації образотворчої діяльності молодших школярів з порушеннями зору. В результаті теоретичних та емпіричних досліджень з'ясовані особливості кольоросприйнятгя дітей з порушеннями зору та враховані в практичних рекомендаціях до організації зображувальної діяльності дітей з порушеннями зору в початкових класах.
Визначено основні форми та методи організації процесу навчання образотворчої діяльності в початковій школі, особливості формування графічних умінь і навичок у дітей з порушеннями зору на уроках образотворчої діяльності.
Проблематика навчально-методичного посібника має також велике значення для спеціальної початкової освіти, оскільки сприяє вирішенню актуального психолого-педагогічного завдання - формування всебічно розвиненої, творчої,
інтелектуальної особистості здатної повноцінно соціалізуватися в соціумі.
Навчально-методичний посібник адресовано педагогам спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, навчально-рєабілітаційних центрів, загальноосвітніх закладів з інтегрованим та інклюзивним навчанням, слухачам курсів підвищення кваліфікації, студентам.
The methodological manual covers theoretical and methodological aspects and practical recommendations for the organization of fine art junior pupils with visual impairment. As a result of theoretical and empirical researches, the peculiarities of color perception of children with visual impairments were clarified and taken into account in practical recommendations for the organization of the visual activity of children with visual impairment in primary school.
The basic forms and methods of organization of the learning process are determined visual activity in elementary school, peculiarities of the formation of graphic skills and skills in children with visual impairment at the lessons of visual activity.
The problematic of the teaching manual is also of great importance for special elementary education, since it helps to solve the actual psychological and pedagogical task - the formation of a fully developed, creative, intellectual personality able to fully socialize in society.
Educational and methodical manual is addressed to special educators general educational institutions, educational-rehabilitation centers, general education institutions with integrated and inclusive education, listeners courses for advanced training, students.
В учебно-методическом пособии освещаются теоретико-методические аспекты и практические рекомендации по организации изобразительной деятельности младших школьников с нарушениями зрения. В результате теоретических и эмпирических исследований выяснены особенности цветовосприятия детей с нарушениями зрения и учтены в практических рекомендациях к организации изобразительной деятельности детей с нарушениями зрения в начальных классах.
Определены основные формы и методы организации процесса обучения изобразительной деятельности в начальной школе, особенности формирования графических умений и навыков у детей с нарушениями зрения на уроках изобразительного деятельности.
Проблематика учебно-методического пособия имеет также большое значение для специальной начального образования, поскольку способствует решению актуального психолого-педагогической задачи - формирование всесторонне развитой, творческой, интеллектуальной личности способной полноценно социализироваться в социуме.
Учебно-методическое пособие адресовано педагогам специальных
общеобразовательных учебных заведений, учебно-реабилитационных центров, общеобразовательных учреждений с интегрированным и инклюзивным обучением, слушателям курсов повышения квалификации, студентам.
 
Publisher ТОВ Наша друкарня
 
Date 2017
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716251/2/%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BDi%D0%B7%D0%B0%D1%86i%D1%8F_%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%BE%D1%97_%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BD%D1%82.pdf
Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) (2017) Organization of the fine art of junior pupils with visual impairment: teaching methods ТОВ Наша друкарня, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-97877-3-6