Запис Детальніше

Чорний PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чорний PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій
 
Creator Конопленко, Т.О.
 
Subject чорний піар
черный пиар
моніторинг
мониторинг
 
Description Сучасна підприємницька діяльність не може ефективно здійснюватись і розвиватись без формування позитивного іміджу компанії. Стає недостатнім уміння професійно й успішно, вести справу у своїй фірмі та задовольняти потреби ринку щодо нових товарів і послуг, тому більшість вітчизняних представників бізнесу уже сьогодні звертаються до спеціалістів із зв'язків з громадськістю (англ. Public relations), з метою стабілізування своїх позицій на ринку, виправлення тієї чи іншої кризової ситуації, скерування громадської думки у лояльне до компанії русло.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28710
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-19T07:08:30Z
2012-09-19T07:08:30Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Конопленко, Т.О. Чорний PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Т.О. Конопленко ; наук. кер. Ю.В. Чорток // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 116.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28710
 
Language uk