Чорний PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чорний PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Конопленко, Т.О.
|
|
Subject |
чорний піар
черный пиар моніторинг мониторинг |
|
Description |
Сучасна підприємницька діяльність не може ефективно здійснюватись і розвиватись без формування позитивного іміджу компанії. Стає недостатнім уміння професійно й успішно, вести справу у своїй фірмі та задовольняти потреби ринку щодо нових товарів і послуг, тому більшість вітчизняних представників бізнесу уже сьогодні звертаються до спеціалістів із зв'язків з громадськістю (англ. Public relations), з метою стабілізування своїх позицій на ринку, виправлення тієї чи іншої кризової ситуації, скерування громадської думки у лояльне до компанії русло. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28710 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-19T07:08:30Z
2012-09-19T07:08:30Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Конопленко, Т.О. Чорний PR як інструмент системи інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Т.О. Конопленко ; наук. кер. Ю.В. Чорток // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 116.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28710 |
|
Language |
uk
|
|