Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда
|
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Березова, С.М. |
|
Subject |
брендинг
технологія брендингу технология брендинга |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-19T07:08:16Z
2012-09-19T07:08:16Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша, С.М. Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда [Текст] / С.М. Махнуша, С.М. Березова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 117-118.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28709 |
|
Language |
uk
|
|