Запис Детальніше

Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Березова, С.М.
 
Subject брендинг
технологія брендингу
технология брендинга
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-19T07:08:16Z
2012-09-19T07:08:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Махнуша, С.М. Огляд сучасних підходів до оцінки ринкових позицій бренда [Текст] / С.М. Махнуша, С.М. Березова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 117-118.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28709
 
Language uk