Сутність та значення маркетингових досліджень
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та значення маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna Коцур, Я.В. |
|
Subject |
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-19T08:25:28Z
2012-09-19T08:25:28Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, Ю.М. Сутність та значення маркетингових досліджень [Текст] / Ю.М. Мельник, Я.М. Коцур // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 120-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28715 |
|
Language |
uk
|
|