Запис Детальніше

Сутність та значення маркетингових досліджень

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та значення маркетингових досліджень
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Коцур, Я.В.
 
Subject маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-19T08:25:28Z
2012-09-19T08:25:28Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мельник, Ю.М. Сутність та значення маркетингових досліджень [Текст] / Ю.М. Мельник, Я.М. Коцур // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 120-121.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28715
 
Language uk