Технологія організації дослідно-експериментальної роботи. Частина 3. «Nullius in verba» («Нічого зі слів»): доказ через експеримент
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716222/
|
|
Title |
Технологія організації дослідно-експериментальної роботи. Частина 3. «Nullius in verba» («Нічого зі слів»): доказ через експеримент
Technology of experimental and experimental work organization. Part 3. "Nullius in verba": proof through experiment |
|
Creator |
Скрипник, М.І.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Третя частина робочого зошита з дисципліни «Технологія організації дослідно-експериментальної роботи» є логічним продовженням започаткованої в попередніх двох частинах ідеї розроблення авторських завдань, спрямованих на розвиток конвергентного (необхідне для знаходження єдино точного рішення задачі) та дивергентного (завдяки яким виникають оригінальні рішення) мислення (відповідно (за Дж. Гілфордом). Відповідно до проведеного автором опитування аспірантів щодо наявних труднощів в організації дослідно-експериментальної роботи розроблено завдання для цього випуску. З’ясовано, що аспіранти потребують допомоги щодо розроблення авторського освітнього курсу із проблематики дослідження. Це спонукало до створення і введення у цю частину робочого зошита тренінгового заняття з означеної теми. Допомогою у розв’язанні завдань є авторська Е-презентація. Для підготовки аспірантів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», науково-педагогічних працівників, андрагогів системи післядипломної педагогічної освіти, науковців, організаторів післядипломної педагогічної освіти. The third part of the workbook on the discipline "Technology of the organization experimental and experimental work" is a logical continuation of the idea of developing author tasks aimed at the development of a convergent (necessary for finding the only exact solution of the problem) and the divergent (due to which the original decisions are made) thinking started in the previous two parts. (accordingly, according to J. Gilford). According to the author's survey of postgraduate students regarding the difficulties in organizing experimental and experimental work The task for this issue was laid down, it was found out that postgraduate students need help in developing an author's educational course on research issues, which led to the creation and introduction of a workshop in this part of the training session on the topic, and the author's E- presentation. For preparation of graduate students in the field of knowledge 01 Education / Pedagogy of the specialty 011 «Educational, pedagogical sciences», scientific and pedagogical workers, andragogs of the system of postgraduate pedagogical education, scientists, organizers of postgraduate pedagogical education. |
|
Publisher |
ЦІППО
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Teaching Resource
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716222/1/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%87._%D0%B7%D0%BE%D1%88%D0%B8%D1%82_2_%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81_3_%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82.pdf
- Скрипник, М.І. (2018) Technology of experimental and experimental work organization. Part 3. "Nullius in verba": proof through experiment [Teaching Resource] |
|