Запис Детальніше

Мотивування девіантної поведінки підлітків в сучасному суспільстві

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716276/
https://fdotadotr.files.wordpress.com/2019/05/d09cd0b0d182d0b5d180d196d0b0d0bbd0b8_d094d180d183d0ba.pdf
 
Title Мотивування девіантної поведінки підлітків в сучасному суспільстві
Motivation of deviant behavior of adolescents in modern society
 
Creator Кондратенко, Лариса Олександрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description У сучасному світі розуміння прийнятих у суспільстві ціннісно-нормативних стандартів стає все більше і більше розмитим. Те, що вважалося абсолютно недопустимим якихось тридцять-сорок років тому назад сприймається не просто як норма, а навіть як певний модний "тренд".
Найбільш сильний негативний вплив бачення девіантності виключно з позитивного боку спричиняє на підлітків, оскільки в пошуках своєї ідентичності вони переміряють багато "масок", у яких елементи не схожості на інших відіграють роль маркерів певної "виключності", особистої значущості.
In today's world, understanding of the values and normative standards adopted in society is becoming more and more blurred. What was considered absolutely inadmissible some thirty-forty years ago is perceived not simply as a norm, but even as a certain trend.The most severe negative influence of the vision of deviance on the positive side is for teens, because in their search for their identity they measure many "masks", in which elements of non-similarity to others play the role of markers of a certain "exclusiveness", personal significance.
 
Publisher Far Journal
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716276/1/%D0%A1%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F-65-71.pdf
- Кондратенко, Лариса Олександрівна (orcid.org/0000-0001-7271-7439 <http://orcid.org/0000-0001-7271-7439>) (2019) Motivation of deviant behavior of adolescents in modern society Матеріали доповідей ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми» 21 березня 2019 року. pp. 65-71. ISSN 2313-7525