Запис Детальніше

Теоретичні засади наступності дошкільної і початкової освіти як проблема сучасної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27589/
https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=5709
 
Title Теоретичні засади наступності дошкільної і початкової освіти як проблема сучасної освіти
Theoretical Foundations of the Continuity of Preschool and Primary Education as a Problem of Modern Education
Теоретические основы преемственности дошкольного и начального образования как проблема современного образования
 
Creator Волинець, Катерина Іванівна
Волинець, Юлія Олександрівна
Стаднік, Надія Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто теоретичні аспекти проблеми наступності між дошкільною й початковою освітою. З'ясовано проблеми та суперечності, пов’язані з реалізацією наступності під час переходу між дошкільною освітою та першим рівнем загальної середньої освіти.

Проаналізовано різні підходи до визначення поняття "наступність". Визначено структуру наступності та виокремлено провідні напрями взаємодії і зв’язку змісту, програм, методів і форм навчання в закладі дошкільної освіти й початковій школі.

Окреслено педагогічні вимоги та умови забезпечення наступності в підготовці та діяльності педагогів, здатних вирішувати науково-методичні та практичні завдання з інноваційного розвитку дошкільної й початкової освіти, пріоритетом яких є формування людини нової формації.
The article deals with the theoretical aspects of the problem of continuity between pre-school and primary education. Problems and controversies related to the continuity of these important parts of education are described. Different approaches to the definition of "continuity" are analyzed. The structure of continuity is determined and the leading directions of interaction and communication of content, programs, methods and forms of education in the kindergarten and elementary school are distinguished. The pedagogical requirements and conditions for ensuring continuity in the preparation and activities of teachers who are able to solve very complex scientific-methodical and practical tasks concerning the innovative development of pre-school and primary education, the priority of which is the education of a person of a new formation, is analyzed.
В статье рассмотрены теоретические аспекты проблемы преемственности между дошкольным и начальным образованием. Проанализированы различные подходы к определению понятия "преемственность". Определены основные направления взаимодействия и связи содержания, программ, методов и форм обучения в детском саду и начальной школе, составляющие подготовки педагогов, способных решать научно-методические и практические задачи по инновационному развитию дошкольного и начального образования, приоритетом которых является формирование человека новой формации.
 
Publisher Електронне наукове фахове видання
 
Date 2019
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27589/1/index.html_page_id%3D5709
Волинець, Катерина Іванівна та Волинець, Юлія Олександрівна та Стаднік, Надія Вікторівна (2019) Теоретичні засади наступності дошкільної і початкової освіти як проблема сучасної освіти Народна освіта. (2(38)). ISSN 966-8358-22-8