Запис Детальніше

Стратегічний підхід до формування бренду міста

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічний підхід до формування бренду міста
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Гайдабрус, Н.В.
 
Subject брендинг міста
брендинг города
стратегічне планування
стратегическое планирование
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-19T11:31:25Z
2012-09-19T11:31:25Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Стратегічний підхід до формування бренду міста [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 151-153.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28759
 
Language uk