Стратегічний підхід до формування бренду міста
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічний підхід до формування бренду міста
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Гайдабрус, Н.В. |
|
Subject |
брендинг міста
брендинг города стратегічне планування стратегическое планирование |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-19T11:31:25Z
2012-09-19T11:31:25Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Стратегічний підхід до формування бренду міста [Текст] / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 151-153.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28759 |
|
Language |
uk
|
|