Запис Детальніше

Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін
 
Creator Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
 
Description Важливу роль у підготовці викладачів професійно-художніх
дисциплін відіграє феноменологічний підхід, засновником якого
став німецький філософ Е. Гуссерль (1859-1938) у XX ст.
Феноменологічний підхід є філософською теорією, що має на
меті виявити базові структури суб’єктивного досвіду,
основоположні духовні інтенції та особистісні смисли, які
спрямовують поведінку індивіда. Термін «феноменологія» нині
найчастіше застосовують, представники екзистенційно-
гуманістичної парадигми, які найбільше уваги приділяють
вивченню особистості як єдиного інтегрованого цілого,
досліджуючи суб'єктивне світосприйняття
 
Date 2019-06-06T08:17:05Z
2019-06-06T08:17:05Z
2018
 
Type Other
 
Identifier Колісник-Гуменюк, Ю. І. Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Наука і молодь XXI сторіччі : збірник тез доповідей IV Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 30 листопада 2018 року), – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 214-216.
978-966-184-331-7
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24571
 
Language uk
 
Publisher ПУЕТ