Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін
|
|
Creator |
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
|
|
Description |
Важливу роль у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін відіграє феноменологічний підхід, засновником якого став німецький філософ Е. Гуссерль (1859-1938) у XX ст. Феноменологічний підхід є філософською теорією, що має на меті виявити базові структури суб’єктивного досвіду, основоположні духовні інтенції та особистісні смисли, які спрямовують поведінку індивіда. Термін «феноменологія» нині найчастіше застосовують, представники екзистенційно- гуманістичної парадигми, які найбільше уваги приділяють вивченню особистості як єдиного інтегрованого цілого, досліджуючи суб'єктивне світосприйняття |
|
Date |
2019-06-06T08:17:05Z
2019-06-06T08:17:05Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Наука і молодь XXI сторіччі : збірник тез доповідей IV Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 30 листопада 2018 року), – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 214-216.
978-966-184-331-7 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24571 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ПУЕТ
|
|