Запис Детальніше

Процеси диференціації у початковій освіті України як підґрунтя її модернізації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716319/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8990
 
Title Процеси диференціації у початковій освіті України як підґрунтя її модернізації
Differential processes in the initial education of Ukraine how based your modernization
 
Creator Куліш, Тетяна Іванівна
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Висвітлено процеси диференціації у початковій освіті України як підґрунтя її модернізації, обґрунтовано, що диференціація стала основоположним принципом роботи початкової ланки загальноосвітньої школи, важливою умовою ефективності навчання молодших школярів та спрямована на вирішення основних завдань початкової школи.
The processes of differentiation in primary education of Ukraine as the basis of its modernization are explained, it was substantiated that differentiation became the basic principle of the work of the initial level of the secondary school, an important condition for the efficiency of teaching younger students and aimed at solving the main tasks of the elementary school.
 
Publisher НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716319/1/Kulish_2019.pdf
- Куліш, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-8509-9190 <http://orcid.org/0000-0001-8509-9190>) (2019) Differential processes in the initial education of Ukraine how based your modernization In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2019 р., м. Київ НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 136-139. ISBN 978-966-644-492-5