Запис Детальніше

Мовна особистість учня з особливими освітніми потребами в контексті особистісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716325/
http://lib.iitta.gov.ua/716038/
 
Title Мовна особистість учня з особливими освітніми потребами в контексті особистісного підходу
The linguistic identity of a student with special educational needs in the context of a personal approach
 
Creator Кульбіда, С.В.
Щуцька, О.І.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У сучасній спеціальній освіті проблема мовної особистості виникла на концептуальному рівні як наслідок розуміння і продовження традицій європейської школи щодо особливостей розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Зокрема, у галузі тифлопедагогіки на основі розуміння сліпоти (Л. Вавіна, Л. Виготський, Т. Дегтяренко, Т. Костенко, Л. Куненко, Н. Малюхова, Є. Синьова, І. Соколянський, О. Паламар, С. Покутнєва та ін.). У галузі соціокультурного напряму сурдопедагогіки на основі сучасних Концепції жестової мови в Україні (2009) С. Кульбіда, І. Чепчина, концепції білінгвального навчання (2011) С. Кульбіда, І. Чепчина, Н. Адамюк, Н. Іванюшева, Н. Зборовська, Л. Малинович.
In modern special education, the problem of linguistic personality arose at the conceptual level as a consequence of understanding and continuation of the traditions of the European school on the peculiarities of the development of pupils with special educational needs. In particular, in the field of tphlopedagogy on the basis of understanding blindness (L. Vavin, L. Vygotsky, T. Degtyarenko, T. Kostenko, L. Kunenko, N. Maliukhov, E. Sinov, I. Sokoliansky, O. Palamar, S. Pokutnev and etc.). In the sphere of sociocultural direction of surdo pedagogy on the basis of the modern Concepts of Sign Language in Ukraine (2009) S. Kulbida, I. Chepchina, the concept of bilingual education (2011) S. Kulbida, I. Chepchina, N. Adamyuk, N. Ivanyusheva, N. Zborovskaya, L. Malinovich.
 
Publisher Інтерсервіс
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716325/1/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%B1%D1%96%D0%B4%D0%B0%2C%20%D0%A9%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%2C%202019.pdf
- Кульбіда, С.В. and Щуцька, О.І. (2019) The linguistic identity of a student with special educational needs in the context of a personal approach In: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні стратегії безбар'єрного освітнього середовища для дітей з порушеннями зору» (12 березня 2019 року, м. Київ) Інтерсервіс, м. Київ, Україна, pp. 25-28. ISBN 978-617-696-865-8