Поведінкові стратегії освіти в контексті миротворення
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27595/
|
|
Title |
Поведінкові стратегії освіти в контексті миротворення
Behavioral strategies education in the context peacekeeping |
|
Creator |
Горбань, Олександр Володимирович
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Поведінкові стратегії освіти мають своєю кінцевою метою формування стійкої моделі індивідуальної та групової безконфліктної поведінки. Спочатку, виступаючи в якості зовнішнього стимулу, регулюючі функції освіти з часом трансформуються в новий якісний стан - функції саморегуляції. Нейробіологічні і соціальні системи здобувають навички самоконтролю. Навчаючись безконфліктній взаємодії, вони вчаться управляти своєю зовнішньою діяльністю та саморозвитком в контексті миротворення. Behavioral education strategies have their ultimate goal of formation sustainable model of individual and group non-conflict behavior. First, speaking to the quality of the external stimulus, regulating the functions of education with time transformed into a new one qualitative state - self-regulation functions. Neurobiological and social systems acquire skills self-control Studying in a non-conflict interaction, they learn to manage their own external activity and self-development in the context of peacekeeping поведенческие стратегии образования имеют своей конечной целью формирования устойчивой модели индивидуального и группового бесконфликтного поведения. Сначала, выступая в качестве внешнего стимула, регулирующие функции образования со временем трансформируются в новое качественное состояние - функции саморегуляции. Нейробиологические и социальные системы приобретают навыки самоконтроля. Учась бесконфликтному взаимодействию, они учатся управлять своей внешней деятельностью и саморазвитием в контексте миротворчества |
|
Date |
2019
|
|
Type |
Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27595/1/O_Horban_PSOVKM_M9MNKSPTPM_IFF_KF.pdf
Горбань, Олександр Володимирович (2019) Поведінкові стратегії освіти в контексті миротворення In: IX Міжнародна наукова конференція «Соціальне прогнозування та проектування майбутнього країни: проблеми мира та ненасильства в змінах глобального порядку» 12 квітня 2019 року, Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, Україна, 12 квітня 2019 року, м. Запоріжжя, Запорізький національний університет. |
|