Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу
|
|
Creator |
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Косенко, А. В. Долина, І. В. |
|
Subject |
сфера послуг
комунікації маркетингові програми маркетингові сертифікат подарунковий реклама акції страхування мережа соціальна переваги конкурентні стратегія маркетингова |
|
Description |
В умовах жорсткої конкуренції маркетингова стратегія підприємств, що працюють на ринку послуг, повинна бути спрямована в першу чергу на формування довгострокових відносин з клієнтом. Цього можна досягти за рахунок встановлення і розвитку клієнтського підходу. У цьому підході є ще одна особливість маркетингу в туристичному бізнесі. Створення індивідуальної концепції, якої строго дотримується туристична організація в усіх напрямках діяльності, є відмінною рисою і можливістю виділитися серед безлічі туристичних підприємств.
|
|
Date |
2019-06-03T11:34:17Z
2019-06-03T11:34:17Z 2019 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кобєлєва Т. О. Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу / Т. О. Кобєлєва, А. В. Косенко, І. В. Долина // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 травня 2019 р. – Львів : Львівська політехніка, 2019. – С. 326-328.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41503 orcid.org/0000-0001-6618-0380 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|