Запис Детальніше

Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу
 
Creator Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Косенко, А. В.
Долина, І. В.
 
Subject сфера послуг
комунікації маркетингові
програми маркетингові
сертифікат подарунковий
реклама
акції
страхування
мережа соціальна
переваги конкурентні
стратегія маркетингова
 
Description В умовах жорсткої конкуренції маркетингова стратегія підприємств, що працюють на ринку послуг, повинна бути спрямована в першу чергу на формування довгострокових відносин з клієнтом. Цього можна досягти за рахунок встановлення і розвитку клієнтського підходу. У цьому підході є ще одна особливість маркетингу в туристичному бізнесі. Створення індивідуальної концепції, якої строго дотримується туристична організація в усіх напрямках діяльності, є відмінною рисою і можливістю виділитися серед безлічі туристичних підприємств.
 
Date 2019-06-03T11:34:17Z
2019-06-03T11:34:17Z
2019
 
Type Thesis
 
Identifier Кобєлєва Т. О. Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу / Т. О. Кобєлєва, А. В. Косенко, І. В. Долина // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 травня 2019 р. – Львів : Львівська політехніка, 2019. – С. 326-328.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41503
orcid.org/0000-0001-6618-0380
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"