Трудове виховання як провідний напрям особистісного розвитку дошкільників із розумовою відсталістю
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716329/
|
|
Title |
Трудове виховання як провідний напрям особистісного розвитку дошкільників із розумовою відсталістю
Labor upbringing as a leading direction in the personal development of preschoolers with mental retardation |
|
Creator |
Чеботарьова, О. В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті розкрито особливості організації трудового виховання дошкільників із розумовою відсталістю у спеціальних дошкільних закладах. Охарактеризовано зміст трудового виховання за роками навчання.
The article reveals the peculiarities of organization of labor education of preschool children with mental retardation in special preschool institutions. The content of labor education by years of training is characterized. |
|
Publisher |
Імекс-ЛТД
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716329/1/%D0%A7%D0%B5%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%D0%92.%20%D0%A2%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>) (2013) Labor upbringing as a leading direction in the personal development of preschoolers with mental retardation Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2 (123). pp. 366-369. |
|