Запис Детальніше

Вплив етикетних PR-компонентів на імідж представників культурно-освітньої сфери

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716356/
 
Title Вплив етикетних PR-компонентів на імідж представників культурно-освітньої сфери
The influence of etiquette PR-components on the cultural and educational sphere representative’s image
 
Creator Агалець, Інна Олександрівна
 
Subject 001.8 Methodology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.07 Management aspects of educational institutions
 
Description У статті обґрунтовано вплив етикетних PR-компонентів іміджу представників культурно-освітньої сфери на формування культури професійної взаємодії. Звернуто увагу на необхідність підготовки компетентних, конкурентоздатних фахівців, які володіють необхідними здібностями для здійснення професійної діяльності на високому рівні. Зазначено, що важливим складником іміджу фахівців культурно-освітньої сфери є сформованість культури професійної взаємодії, оскільки їхня діяльність належить до професій типу «людина – людина» і передбачає поширення культури, освіти. Обстоюється позиція про те, що етикетна культура – це феномен з певним обсягом знань і умінь, який необхідний у культурно-освітній діяльності, є розгалуженою системою етикетного поведінкового спілкування та реалізацією особистісних спроможностей представника культурно-освітньої сфери. Схарактеризовано основні етикетні PR-компоненти іміджу фахівців культурно-освітньої сфери. Наголошено, що вміння формувати відносини конструктивної співпраці, зокрема, доброзичливої атмосфери, тональності спілкування, передбачення та якісне врегулювання конфліктних ситуацій впливає на ефективність діяльності представника культурно-освітньої сфери, сприяє поліпшенню психологічного клімату, створює умови для набуття досвіду конструктивної поведінки учасниками міжособистісної взаємодії. Сформульовано висновок, що наведені PR-компоненти уможливлюють власний особистісний саморозвиток, допомагають визначити рівень зазначеного аспекту професійної ідентифікації, є засобом впливу на інших суб’єктів культурно-освітнього процесу. Йдеться про морально-етичний розвиток особистості, за якого відбувається інтеріоризація загальнолюдських цінностей, культуру етикету як засобу комунікації, пізнання й розвитку, що сприяє організації спільної діяльності та є фактором розвитку міжособистісних стосунків.
At the article substantiated the influence the cultural and educational sphere representatives’ image etiquette PR-components on the formation of a culture of professional interaction. Was draw attention on the need for training competent, competitive specialists with abilities to carry out at high level professional activities. It was noted that an important component of the cultural and educational sphere specialists’ image is the professional interaction culture formation, since their activities relate to the «person-to-person» type professions and culture and education dissemination provide. The position is argued that etiquette culture is a phenomenon with a certain amount of knowledge and skills that is necessary in cultural and educational activities, is an extensive system of effective behavioral communication and the realization of personal capabilities of a cultural and educational sphere representative. The cultural and educational sphere main etiquette specialists’ image PR components are characterized. It was noted that the ability to form relationships of constructive cooperation, in particular, a benevolent atmosphere, communication tone, conflict situations prevention and quality resolution affects on the cultural and educational sphere representative performance, psychological climate improves, creates conditions for the acquisition of experience of constructive behavior by participants of interpersonal interaction. The conclusion is formulated: the given examples make it possible to ensure personal self-development, help determine the level of this aspect of professional identification, and is a means of influencing other subjects of the cultural and educational process. We are talking about the moral development of the individual, in which human values have interiorization, culture of etiquette as a means of communication, cognition and development promotes the organization of joint activities and is a factor in the development of interpersonal relations.
 
Publisher Херсонська академія неперервної освіти
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716356/1/%2B%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%90%D0%93%D0%90%D0%9B%D0%95%D0%A6%D0%AC%20%D0%86.%D0%9E.-03.03.2019%D1%80%28%D0%9A%D0%98%D0%87%D0%92%29-%20%D0%9F%D0%95%D0%94.%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9C%D0%90%D0%9D%D0%90%D0%A5%20%281%29.pdf
- Агалець, Інна Олександрівна (orcid.org/0000-0002-5071-9019 <http://orcid.org/0000-0002-5071-9019>) (2019) The influence of etiquette PR-components on the cultural and educational sphere representative’s image Pedagogical almanac, 41. pp. 132-138. ISSN 2616-5597 (Друкована версія)