Принцип добору змісту підручника "Природничі науки"
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716364/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Принцип добору змісту підручника "Природничі науки"
Принцип отбора содержания учебника "Естественные науки" The principle of selecting the contents of the textbook "Natural sciences" |
|
Creator |
Засєкіна, Тетяна Миколаївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 52 Astronomy. Astrophysics. Space research. Geodesy 53 Physics 54 Chemistry. 55 Earth Sciences. Geological sciences 57 Biological sciences in general |
|
Description |
В тезах описано принципи добору змісту підручника курсу "Природничі науки", його відмінність від окремих природничих предметів полягає в тому, що основна увага в інтегрованому курсі «Природничі науки» приділена не підготовці людей, які працюватимуть над продукуванням наукових знань, а тому, щоб навчити молодих людей із критичним мисленням ставати поінформованими споживачами наукових знань, тобто володіти компетентностями в галузі природничих наук, техніки і технологій, яких потребують усі люди впродовж свого життя.
В тезисах описаны принципы отбора содержания учебника курса "Естественные науки", его отличие от отдельных естественных предметов заключается в том, что основное внимание в интегрированном курсе «Естественные науки» уделяется не подготовке людей, которые работать над производством научных знаний, а потому, чтобы научить молодых людей с критическим мышлением становиться информированными потребителями научных знаний, то есть обладать компетенциями в области естественных наук, техники и технологий, в которых нуждаются все люди на протяжении своей жизни. The theses describe the principles of selecting the content of the course textbook "Natural Sciences", its distinction from individual natural subjects is that the focus in the integrated course "Natural Sciences" is devoted not to the preparation of people who work on the production of scientific knowledge, but to teach young people with critical thinking to become knowledgeable consumers of knowledge, that is, to own competencies in the field of natural sciences, technology and technology that all people need throughout their lives. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716364/1/%D0%9F%D0%A1%D0%9F%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202019%20%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%28%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%94%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0%29.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2019) The principle of selecting the contents of the textbook "Natural sciences" In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 50-52. ISBN 978-966-644-469-4 |
|