Запис Детальніше

Комунікативно-мовленнєві завдання як компонент змісту підручника української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716377/
http://undip.org.ua/upload/files/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_12_tezy-na-sayt.pdf
 
Title Комунікативно-мовленнєві завдання як компонент змісту підручника української мови для ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин
Communicative-speech tasks as component of maintenance of textbook of Ukrainian for Ukrainian language for Institutions of secondary education with languages of teaching national minorities
 
Creator Кохно, Тетяна Назіфівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
81 Linguistics and languages
 
Description У тезах стисло розкрито основні підходи до створення підручників української мови для ЗЗСО з мовами навчання національних меншин на засадах компетентнісно-орієнтованих підходів, розглянуто особливості навчального матеріалу підручника орієнтованого на розвиток комунікативних умінь молодших школярів.
The theses summarize the main approaches to the creation of textbooks of the Ukrainian language for Institutions of secondary education with languages of teaching national minorities on the basis of competency-oriented approaches, features of the educational material of the textbook focused on the development of communicative skills of junior pupils.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716377/1/%D0%9A%D0%BE%D1%85%D0%BD%D0%BE%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9F%D0%A1%D0%9F_2019.pdf
- Кохно, Тетяна Назіфівна (orcid.org/0000-0002-6403-0319 <http://orcid.org/0000-0002-6403-0319>) (2019) Communicative-speech tasks as component of maintenance of textbook of Ukrainian for Ukrainian language for Institutions of secondary education with languages of teaching national minorities In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науковопрактичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 65-67. ISBN 978-966-644-469-4