Запис Детальніше

Особливості використання цифрових вимірювальних комплексів в освітньому процесі з фізики у гімназії (основній школі)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716378/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Особливості використання цифрових вимірювальних комплексів в освітньому процесі з фізики у гімназії (основній школі)
Особенности использования цифровых измерительных комплексов в образовательном процессе по физике в гимназии (основной школе)
Features of the use of digital measuring complexes in the educational process on physics in the gymnasium (main school)
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В світовій практиці використання комп’ютерних вимірювальних систем є звичайним явищем ще з минулого століття. Традиційно на уроках фізики здобувачі освіти набувають знань про невизначеність (похибку) вимірювань використовуючи аналогові прилади. Навчаються визначати ціну поділки шкали аналогового приладу, але у сучасному побуті й виробництві використовуються переважно цифрові вимірювальні прилади (різноманітні датчики). Тому необхідно для формування політехнічного складника предметної компетентності учнів основної школи з фізики вже з перших уроків знайомити їх з цифровими вимірювальними приладами, особливостями зняття їх показів й оцінки точності вимірювання.
В мировой практике использования компьютерных измерительных систем является обычным явлением еще с прошлого века. Традиционно на уроках физики соискатели образования приобретают знания о неопределенности (погрешность) измерений используя аналоговые приборы. Учатся определять цену деления шкалы аналогового прибора, но в современном быту и производстве используются преимущественно цифровые измерительные приборы (различные датчики). Поэтому необходимо для формирования политехнического составляющей предметной компетентности учащихся основной школы по физике уже с первых уроков знакомить их с цифровыми измерительными приборами, особенностями снятия их показаний и оценки точности измерения.
In world practice, the use of computer measurement systems is a common occurrence since the last century. Traditionally, in the lessons of physics, education seekers acquire knowledge about the uncertainty (error) of measurements using analogue devices. Learn to determine the price of the analog scale scale dividers, but in modern daycare and production, digital measuring instruments (various sensors) are used predominantly. Therefore, it is necessary for the formation of the polytechnic component of the subject competence of the students of the basic school of physics from the first lessons to acquaint them with digital measuring instruments, features of taking off their impressions and measuring the accuracy of the measurement.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716378/7/%D0%A1%D1%96%D0%BF%D1%96%D0%B9%20%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D0%9D%D0%90%D0%9F%D0%9D%202018.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2018) Features of the use of digital measuring complexes in the educational process on physics in the gymnasium (main school) In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 183-184. ISBN 978-966-644-464-9