Запис Детальніше

Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами
 
Creator Федорів, Марта
Химиця, Наталія
 
Subject бренд
брендинг
просування
реклама в Інтернет
соціальні мережі
 
Description Abstract: the article aims at identifying the features and benefits of social networking for branding on the Internet, highlighting errors and develop ground rules for effective promotion.
 
Date 2012-09-20T08:34:12Z
2012-09-20T08:34:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Федорів М. Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами / Марта Федорів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 118-119. - Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14438
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"