Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами
|
|
Creator |
Федорів, Марта
Химиця, Наталія |
|
Subject |
бренд
брендинг просування реклама в Інтернет соціальні мережі |
|
Description |
Abstract: the article aims at identifying the features and benefits of social networking for branding on the Internet, highlighting errors and develop ground rules for effective promotion.
|
|
Date |
2012-09-20T08:34:12Z
2012-09-20T08:34:12Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорів М. Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами / Марта Федорів, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 118-119. - Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14438 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|