Організація проектної діяльності учнів гімназії засобами сучасного підручника фізики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716368/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Організація проектної діяльності учнів гімназії засобами сучасного підручника фізики
Организация проектной деятельности учащихся гимназии средствами современного учебника физики Organization of the project activity of students of the gymnasium by means of a modern textbook of physics |
|
Creator |
Головко, Микола Васильович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 53 Physics |
|
Description |
В тезах наведено аналіз сучасних підручників фізики для основної школи. Чинні підручники фізики для здобувачів рівня базової освіти мають відповідний дидактичний потенціал для забезпечення організаційного етапу проектної діяльності. За їх допомогою учні можуть ознайомитися з особливостями роботи над навчальним проектом, його основними етапами та особливостями узагальнення і презентації отриманих результатів. Подані в них матеріали відіграють мотиваційну функцію, стимулюючи учнів розпочати дослідження.
В тезисах приведен анализ современных учебников физики для основной школы. Действующие учебники физики для соискателей уровня базового образования имеют соответствующий дидактический потенциал для обеспечения организационного этапа проектной деятельности. С их помощью учащиеся могут ознакомиться с особенностями работы над учебным проектом, его основными этапами и особенностями обобщения и презентации полученных результатов. Представленные в них материалы играют мотивационную функцию, стимулируя учеников начать исследования. The thesis provides an analysis of modern physics textbooks for the main school. Current physics textbooks for applicants for basic education have the appropriate didactic potential to provide the organizational stage of the project activity. Students can familiarize themselves with the peculiarities of work on the learning project, its main stages and peculiarities of synthesis and presentation of the results. The materials presented in them play a motivating role, stimulating students to start the study. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716368/1/%D0%9F%D0%A1%D0%9F%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202019%20%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%28%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%BE%29.pdf
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X <http://orcid.org/0000-0002-8634-591X>) (2019) Organization of the project activity of students of the gymnasium by means of a modern textbook of physics In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 32-34. ISBN 978-966-644-469-4 |
|