Запис Детальніше

Диференційований підхід в теорії і практиці вітчизняного підручника фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716387/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8802
 
Title Диференційований підхід в теорії і практиці вітчизняного підручника фізики
Дифференцированный подход в теории и практике отечественного учебника физики
Differentiated approach in the theory and practice of the national textbook of physics
 
Creator Головко, Микола Васильович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах описана проблема диференціації проектується на досягнення цілей шкільної освіти, пріоритетними з яких є забезпечення можливостей для конструювання кожним учнем власної освітньої траєкторії, всебічний розвиток випускника загальноосвітнього навчального закладу, його особистісних характеристик.
В тезисах описана проблема дифференциации проецируется на достижение целей школьного образования, приоритетными из которых является обеспечение возможностей для конструирования каждым учеником собственной образовательной траектории, всестороннее развитие выпускника общеобразовательного учебного заведения, его личностных характеристик.
The thesis describes the problem of differentiation designed to achieve the goals of school education, the priority of which is to provide opportunities for designing each student their own educational trajectory, the comprehensive development of a graduate of a comprehensive educational institution, his personal characteristics.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716387/1/thesis_%D0%B4%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-2019%20%281%29.pdf
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X <http://orcid.org/0000-0002-8634-591X>) (2018) Differentiated approach in the theory and practice of the national textbook of physics In: Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м. Київ Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 25-29.