Запис Детальніше

Стан готовності учнів початкової школи до самостійного засвоєння змісту підручника з іноземної мови

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716405/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Стан готовності учнів початкової школи до самостійного засвоєння змісту підручника з іноземної мови
Primary shool student's readiness to work with an English language textbook independently: results of survey
 
Creator Полонська, Тамара Костянтинівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті висвітлено результати дослідження стану готовності учнів початкової школи до самостійного засвоєння змісту підручника з іноземної мови.
The article provides results of the survey to estimate primary shool student's readiness to work with an English language textbook independently.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716405/1/Polonska_Gotovnist_brief_99-100.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (orcid.org/0000-0002-5717-1041 <http://orcid.org/0000-0002-5717-1041>) (2019) Primary shool student's readiness to work with an English language textbook independently: results of survey In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 98-99. ISBN 978-966-644-469-4