Запис Детальніше

Науково-методичні засади змісту трудового навчання школярів з розумовою відсталістю в початковій ланці спеціальної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716406/
 
Title Науково-методичні засади змісту трудового навчання школярів з розумовою відсталістю в початковій ланці спеціальної школи
Scientific and methodical principles of the content of labor education for students with mental retardation in the elementary school of a special school
 
Creator Чеботарьова, О. В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті охарактеризовано науково-методичні засади змісту трудового навчання школярів з розумовою відсталістю в початковій ланці спеціальної школи, підкреслено значення врахування особистісно орієнтованого та компетентнісного
підходів до трудового навчання учнів.
The article describes the scientific and methodological principles of the content of labor education of schoolchildren with mental retardation in the elementary school of the special school, emphasized the importance of taking into account the personally oriented and competent approach to the labor training of students.
 
Publisher Фенікс
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716406/1/%D0%A7%D0%B5%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%9E.%D0%92._%D0%A1.%20263-271.pdf
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>) (2014) Scientific and methodical principles of the content of labor education for students with mental retardation in the elementary school of a special school Галина Мерсіянова : Життєві віхи. Науковий шлях. pp. 263-271.