Запис Детальніше

Напрямки підвищення ефективності товаропросування (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрямки підвищення ефективності товаропросування (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)
The ways increase product promotion efficiency (on an example of PJSC "Epicenter K")
 
Creator Братан, А.В.
 
Subject товаропросування
транспортні витрати
ефективність
факторний аналіз
недогруз
ретейлінг
commodity sales
transport expenses
efficiency
factor analysis
under load
retelling
 
Description Об’єкт дослідження: діяльність ТОВ «Епіцентр К», як функціональної одиниці господарської діяльності. У роботі досліджений інструментарій управління ефективністю
товаропросування. Проаналізовано загальну господарську діяльність підприємства ТОВ «Епіцентр К» за 2015-2017 рр. та ефективність товаропросування за допомогою інструментарію факторного моделювання. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності товаропросування ТОВ «Епіцентр К» у вигляді заміни постачальника дизельного палива для підприємства та покупку нового вантажного засобу, для позбавлення недогруза.
Master's qualification work consists of three sections. Object of research: activity of LLC "Epicenter K", as a functional unit of economic activity. The paper examines the tools for managing the effectiveness of commodity sales. The general economic activity of Epitsentr K company for 2015-2017 and the effectiveness of commodity sales through the tool of factor modeling are analyzed. Measures to increase the efficiency of trade promotion of "Epicenter K" LLC in the form of replacing the supplier of diesel fuel for the enterprise and purchase of a new cargo vehicle, to get rid of under loading, are proposed.
 
Date 2019-06-11T08:48:01Z
2019-06-11T08:48:01Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9495
 
Language uk