Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі Роздільнянського ковбасного цеху)
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі Роздільнянського ковбасного цеху)
Ways of increasing the competitiveness of the enterprise (for example the Rozdilnyansky sausage shop) |
|
Creator |
Водоп’янова, М.М.
|
|
Subject |
конкуренція
конкурентоспроможність ковбасні вироби бренд ефективність ризики competition competitiveness sausage wares brand efficiency risks |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано організаційну структуру та фінансово-господарську діяльність підприємства та його конкурентний стан на ринку ковбасних виробів, обґрунтовано доцільність створення та просування власного бренду. Запропоновано проект побудови регіональної мережі ковбасних виробництв, які наближені до джерел сировини, визначено інвестиційні та операційні витрати, проведено оцінку економічної ефективність проекту, проаналізовано можливі ризики та запропоновано заходи щодо їхньої мінімізації. The paper considers theoretical and practical aspects of enterprise competitiveness. The organizational structure and financial and economic activity of the enterprise and its competitive position on the sausage products market are analyzed, the expediency of creation and promotion of its own brand is substantiated. The project proposed to build a regional network of sausage production, which is close to the sources of raw materials, determines the investment and operating costs, evaluates the economic efficiency of the project, analyzes the potential risks and proposes measures to minimize them. |
|
Date |
2019-06-11T21:35:28Z
2019-06-11T21:35:28Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9503
|
|
Language |
uk
|
|