Запис Детальніше

Нові підходи до формування та використання баз даних у маркетинговій діяльності підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нові підходи до формування та використання баз даних у маркетинговій діяльності підприємств
 
Creator Тімошова, О.Є.
 
Subject підприємницька діяльність
предпринимательская деятельность
маркетинг
 
Description За умов жорсткої конкуренції та зміни маркетингової стратегії охоплення ринку (перехід від масового маркетингу до цільового маркетингу) на підприємствах України, кожний окремий споживач став об’єктом прискіпливої уваги компаній, які для утримання своїх ринкових позицій розпочали роботу зі споживачем за допомогою інтегрованих засобів комунікації та баз даних, основною функцією яких є встановлення зворотного зв’язку з ринком.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28804
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-20T07:32:28Z
2012-09-20T07:32:28Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тімошова, О.Є. Нові підходи до формування та використання баз даних у маркетинговій діяльності підприємств [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 200-202.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28804
 
Language uk