Нові підходи до формування та використання баз даних у маркетинговій діяльності підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нові підходи до формування та використання баз даних у маркетинговій діяльності підприємств
|
|
Creator |
Тімошова, О.Є.
|
|
Subject |
підприємницька діяльність
предпринимательская деятельность маркетинг |
|
Description |
За умов жорсткої конкуренції та зміни маркетингової стратегії охоплення ринку (перехід від масового маркетингу до цільового маркетингу) на підприємствах України, кожний окремий споживач став об’єктом прискіпливої уваги компаній, які для утримання своїх ринкових позицій розпочали роботу зі споживачем за допомогою інтегрованих засобів комунікації та баз даних, основною функцією яких є встановлення зворотного зв’язку з ринком. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28804 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-09-20T07:32:28Z
2012-09-20T07:32:28Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тімошова, О.Є. Нові підходи до формування та використання баз даних у маркетинговій діяльності підприємств [Текст] / О.Є. Тімошова ; наук. кер. О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.5. — С. 200-202.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28804 |
|
Language |
uk
|
|