Запис Детальніше

Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін
Integration processes in the professional training of the future teacher of technology in the teaching of computer science and general technical disciplines
 
Creator Білан, А. М.
 
Subject інтеграційні процеси
інтеграція дисциплін
інформатичні дисципліни
загальнотехнічні дисципліни
нформатичні компетентності
майбутні учителі технологій
integration processes
integration of disciplines
informational disciplines
general technical disciplines
informational competences
future teachers of technologies
378.011.3-051:62/69]:004
 
Description У статті розглядаються теоретичні та практичні підходи до інтеграції інформатичних дисциплін і предметів технічного циклу, їх змістові і методичні перетини за рахунок використання ІТ. Обґрунтовується можливість їх інтеграції з використанням єдиних підходів до розробки змісту, методів і засобів навчання.
На сьогодні в системі технологічної та професійно-технічної освіти при навчанні
загальнотехнічних дисциплін використовуються електронні освітні ресурси, навчальні системи на базі мультимедіа-технологій, експертні системи, засоби телекомунікації тощо. За допомогою засобів інформатизації, зміст освіти практично з усіх дисциплін збагачується новими процесуальними вміннями, здатністю вільного оперування інформацією, творчим рішенням проблем з акцентом на індивідуалізацію освітніх програм. При цьому досвід показує, що ефективне використання ІТ потребує обґрунтованого комбінування засобів
інформатизації.
The article deals with theoretical and practical approaches to the integration of computer
science disciplines and subjects of the technical cycle, their content and methodical sections through the use of IT. The possibility of their integration with the use of common approaches to the development of content, methods and means of training is substantiated. Today, in the system of technological and vocational education in the training of general technical disciplines use electronic educational resources, training systems based on multimedia technologies, expert systems, telecommunications and the like. With the help of the means of informatization, the content of education in almost all disciplines enriched with new procedural skills, the ability to freely manipulate information, creative problem-solving, with an emphasis on the individualization of educational programs. In this case, experience shows that the effective use of IT requires a well-balanced combination of informatization.
 
Date 2019-06-12T08:09:49Z
2019-06-12T08:09:49Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Білан, А. М. Інтеграційні процеси у фаховій підготовці майбутнього вчителя технологій при навчанні інформатичних і загальнотехнічних дисциплін / А. М. Білан // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХХ (140). – С. 11-20.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24672
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова