Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності
|
|
Creator |
Холоденко, Вікторія Олександрівна
|
|
Subject |
творча активність
молодші школярі форми пізнавальна музично-творча діяльність прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації 37.013 |
|
Description |
Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності. – В статті висвітлено результати дослідження особливостей самореалізації дітей молодшого шкільного віку в пізнавальній музично-творчій діяльності. Представлена методика діагностики дозволяє визначати рівні розвиненості творчої активності учнів початкової школи, а також сформованість на кожному рівні її компонентів (мотиваційного, афективного, поведінкового).
|
|
Date |
2019-06-12T08:59:55Z
2019-06-12T08:59:55Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Холоденко, В. О. Форми, прийоми та методи діагностики особливостей самореалізації молодших школярів у процесі пізнавальної музично-творчої діяльності / В. О. Холоденко // Вісник Прикарпатського університету : Мистецтвознавство / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ : Інститут мистецтв Прикарпатського національного університету, 2009. - Вип. 15-16. – С. 226-232.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24676 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Івано-Франківськ: ПНУ
|
|