Роль підручника в організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі навчання іноземної мови
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716419/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Роль підручника в організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі навчання іноземної мови
School textbook in organizing self-study of primary school students in foreign languages |
|
Creator |
Горошкін, Ігор Олександрович
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті розглядається роль підручника в організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі навчання іноземної мови.
The article deals with the problem of organizing self-study of primary school students in foreign languages by means of a school textbook. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716419/1/Goroshkin_PSP_41-42.pdf
- Горошкін, Ігор Олександрович (orcid.org/0000-0003-2694-458X <http://orcid.org/0000-0003-2694-458X>) (2019) School textbook in organizing self-study of primary school students in foreign languages In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 40-41. ISBN 978-966-644-469-4 |
|