Запис Детальніше

Роль підручника в організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі навчання іноземної мови

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716419/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Роль підручника в організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі навчання іноземної мови
School textbook in organizing self-study of primary school students in foreign languages
 
Creator Горошкін, Ігор Олександрович
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглядається роль підручника в організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі навчання іноземної мови.
The article deals with the problem of organizing self-study of primary school students in foreign languages by means of a school textbook.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716419/1/Goroshkin_PSP_41-42.pdf
- Горошкін, Ігор Олександрович (orcid.org/0000-0003-2694-458X <http://orcid.org/0000-0003-2694-458X>) (2019) School textbook in organizing self-study of primary school students in foreign languages In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 40-41. ISBN 978-966-644-469-4