Компетентнісні характеристики підручника української мови для учнів ліцею (рівень стандарту)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716424/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Компетентнісні характеристики підручника української мови для учнів ліцею (рівень стандарту)
Competency characteristics of the textbook of the Ukrainian language for students of lyceum (standard level) |
|
Creator |
Голуб, Ніна Борисівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
У тезах виокремлено основні компетентнісні характеристики, що концептуально вирізняють підручники, підготовлені авторським колективом Інституту педагогіки НАПН України (Голуб Н., Горошкіна О., Новосьолова В.). Зазначено, що загалом підручник скеровано на 4 показники рівнів сформованості ключових компетентностей учнів: когнітивний, ціннісний, емоційний і поведінковий, що вивищує його з-поміж інших і дає підстави називатися інноваційним підручником.
The theses identify the main competency characteristics that conceptually distinguish the textbooks prepared by the authors of the Institute of Pedagogics of the National Academy of Sciences of Ukraine (Holub N., Goroshkina O., Novoselova V.). It is noted that in general the textbook is directed at 4 indicators of levels of formation of key competencies of students: cognitive, value, emotional and behavioral, which exaggerates it among others, and gives grounds to be called an innovative textbook. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716424/1/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2019_%D0%9F%D0%A1%D0%9F.pdf
- Голуб, Ніна Борисівна (2019) Competency characteristics of the textbook of the Ukrainian language for students of lyceum (standard level) In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 35-37. ISBN 978-966-644-469-4 |
|