Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики
|
|
Creator |
Ліщина, Валерій
Тарасюк, Людмила |
|
Subject |
маркетингова комунікаційна політика
реклама інтернет корпоративний Web-сервер банер електронна пошта |
|
Description |
The article examines the main trends in online advertising as an important tool of marketing communications politics that lets you not only improve the image of the organization, but also increase sales of goods or services. |
|
Date |
2012-09-21T12:02:33Z
2012-09-21T12:02:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ліщина В. Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики / Валерій Ліщина, Людмила Тарасюк // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 92-93. - Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14531 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|