Запис Детальніше

Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики
 
Creator Ліщина, Валерій
Тарасюк, Людмила
 
Subject маркетингова комунікаційна політика
реклама
інтернет
корпоративний Web-сервер
банер
електронна пошта
 
Description The article examines the main trends in online advertising as an important tool of
marketing communications politics that lets you not only improve the image of the
organization, but also increase sales of goods or services.
 
Date 2012-09-21T12:02:33Z
2012-09-21T12:02:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ліщина В. Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики / Валерій Ліщина, Людмила Тарасюк // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 92-93. - Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14531
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"