Концептуальні засади побудови підручників української мови для 3-4 класів шкіл з польською мовою навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716193/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Концептуальні засади побудови підручників української мови для 3-4 класів шкіл з польською мовою навчання
Conceptual framework for constructing Ukrainian language textbooks for 3-4 grade schools with Polish language instruction |
|
Creator |
Богданець-Білоскаленко, Наталія
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
Одним із завдань освітньої програми початкових шкіл з мовою навчання національних меншин визначено формування в учнів ключових компетентностей, серед яких дослідники виокремлюють комунікативну складову. Особливо на це робиться акцент у змісті підручників з української мови для шкіл національних меншин. Адже учні мають оволодіти українською мовою як державною, як засобом міжнаціонального спілкування. Оскільки вільне володіння українською мовою для інших народів є однією з передумов успішної соціалізації особистості, її активного включення в культурне та громадське життя суспільства, а також є свідченням культури самої людини.
One of the objectives of the educational program of elementary schools with the language of teaching ethnic minorities is the formation of key competencies among students, among which the researchers singled out the communicative component. This is especially emphasized in the content of Ukrainian language textbooks for schools of national minorities. After all, students should learn Ukrainian as a state language, as a means of interethnic communication. Since fluent knowledge of Ukrainian for other peoples is one of the prerequisites for successful socialization of the individual, its active inclusion in the cultural and social life of society, as well as a testimony to the culture of the person himself. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716193/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%9F%D0%A1%D0%9F.pdf
- Богданець-Білоскаленко, Наталія (orcid.org/0000-0001-6793-8018 <http://orcid.org/0000-0001-6793-8018>) (2019) Conceptual framework for constructing Ukrainian language textbooks for 3-4 grade schools with Polish language instruction In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 15-16. ISBN 978-966-644-469-4 |
|