Запис Детальніше

Проектно-технологічна діяльність як фактор адаптації майбутнього вчителя технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проектно-технологічна діяльність як фактор адаптації майбутнього вчителя технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності
Проектно-технологическая деятельность как фактор адаптации будущего учителя технологий и черчения к профессионально-педагогической деятельности
Projective-technological activity as a factor of the adaptation of the future teacher of technologies and drawing to the professional pedagogical activity
 
Creator Моштук, Василь Васильович
 
Subject адаптація
умови адаптації
процес адаптації
проектно-технологічна діяльність
 
Description Систематизовано підходи до поняття «адаптація», конкретизовано його сутність. Виявлено структурні компоненти адаптації особистості, здійснено їх характеристику. Розкрито важливість успішної адаптації студентів у їх фаховому становленні. Висвітлено особливості адаптації майбутніх вчителів технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності. Проаналізовано умови адаптації студентів у процесі організації та здійснення проектно-технологічної діяльності. Розроблено теоретичні основи процесу адаптації майбутніх педагогів. Визначено критерії оцінки ефективності процесу адаптації.
Систематизированы подходы к понятию «адаптация», конкретизирована его сущность. Обнаружены структурные компоненты адаптации личности, осуществлена их характеристика. Раскрыта важность успешной адаптации студентов в их профессиональном становлении. Отражены особенности адаптации будущих учителей технологий и черчения к профессионально-педагогической деятельности. Проанализированы условия адаптации студентов в процессе организации и осуществления проектно-технологической деятельности. Разработаны теоретические основы процесса адаптации будущих педагогов. Определенно критерии оценки эффективности процесса адаптации.
Approaches to the concept of adaptation are systematized, its essence is specified. Structural components of adaptation of personality are found, its characteristics is made. The importance of successful adaptation of students in their professional development is solved. Features of adaptation of future teacher of technologies and drawing to vocational-educational activity is covered. Conditions of adaptation of students in a process of organization and implementation of project-technological activity have been analyzed. Theoretical basis of a process of adaptation of future teachers are developed. Criteria of estimation of efficiency of process of adaptation are defined.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-09-24T10:15:16Z
2012-09-24T10:15:16Z
2012-08
 
Type Article
 
Identifier Моштук В. В. Проектно-технологічна діяльність як фактор адаптації майбутнього вчителя технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності [Текст] / В. В. Моштук// Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. - Тернопіль : ТНПУ, 2012. - № 3. - С. 7-13.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2085
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка