Запис Детальніше

Управління розвитком професійної компетентності педагога в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716436/
https://novadumka.at.ua/load/naukovo_metodichnij_zhurnal_nova_pedagogichna_dumka_2_2014/1-1-0-26
 
Title Управління розвитком професійної компетентності педагога в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти
Management of the development of professional competence of a teacher in conditions of advanced postgraduate pedagogical education
 
Creator Андрощук, І. М.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті описується система управління розвитком професійної
компетентності педагога. Ця система в розвідці розглядається в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти. Подається три різновиди забезпечення розвитку професійної компетентності слухача: теоретико-методичне, науково-методичне й організаційно-технологічне.
The article describes a system for managing professional development
teacher's competence. This system of intelligence is considered in the context of advanced postgraduate pedagogical education. Three types of support for the development of professional competence of the student are given: theoretical, methodological, scientific-methodical, organizational and technological.
 
Publisher Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716436/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%205.pdf
- Андрощук, І. М. (orcid.org/0000-0002-3557-793X <http://orcid.org/0000-0002-3557-793X>) (2014) Management of the development of professional competence of a teacher in conditions of advanced postgraduate pedagogical education Нова педагогічна думка, 2 (78). pp. 155-158.