Управління розвитком професійної компетентності педагога в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716436/
https://novadumka.at.ua/load/naukovo_metodichnij_zhurnal_nova_pedagogichna_dumka_2_2014/1-1-0-26 |
|
Title |
Управління розвитком професійної компетентності педагога в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти
Management of the development of professional competence of a teacher in conditions of advanced postgraduate pedagogical education |
|
Creator |
Андрощук, І. М.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction 374 Education and training out of school. Further education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті описується система управління розвитком професійної компетентності педагога. Ця система в розвідці розглядається в умовах випереджувальної післядипломної педагогічної освіти. Подається три різновиди забезпечення розвитку професійної компетентності слухача: теоретико-методичне, науково-методичне й організаційно-технологічне. The article describes a system for managing professional development teacher's competence. This system of intelligence is considered in the context of advanced postgraduate pedagogical education. Three types of support for the development of professional competence of the student are given: theoretical, methodological, scientific-methodical, organizational and technological. |
|
Publisher |
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716436/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%205.pdf
- Андрощук, І. М. (orcid.org/0000-0002-3557-793X <http://orcid.org/0000-0002-3557-793X>) (2014) Management of the development of professional competence of a teacher in conditions of advanced postgraduate pedagogical education Нова педагогічна думка, 2 (78). pp. 155-158. |
|