Запис Детальніше

Вплив форми тестових завдань на результати тестування старшокласників (на прикладі тесту з біології)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716442/
 
Title Вплив форми тестових завдань на результати тестування старшокласників (на прикладі тесту з біології)
Influence of the form of test tasks on the results of testing senior pupils (on the example of the biology test)
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Подані результати експериментального дослідження впливу форми тестових завдань та профільної спеціалізації на результати виконання тестів з біології учнями 10 – 11 класів.
The article presents the results of an experimental study of the influence of the form of test tasks and profile specialization on the results of tests in biology by students of 10 - 11 classes.
 
Publisher Просвіта
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716442/1/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97-54-56.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2019) Influence of the form of test tasks on the results of testing senior pupils (on the example of the biology test) In: Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Інтердисциплінарні виміри : збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції (Конін – Ужгород – Херсон – Кривий Ріг, 2019) Просвіта, м. Кривий Ріг, Україна, pp. 54-56. ISBN 978-617-7235-50-6