Оцінка якості реклами
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Оцінка якості реклами
					 | 
		|
| Creator | 
															Нікуліна, В. В.
					 | 
		|
| Subject | 
															оцінка якості
					 показники якості метрологія реклама ефективність  | 
		|
| Description | 
															Об’єкт дослідження – рекламна кампанія. Мета роботи – дослідження методів поліпшення результатів рекламної кампанії. Результатом атестаційної роботи є вибір показників, що визначають якість рекламної кампанії, визначення впливу групи обраних показників на групу показників, які обумовлюють ефективність. Описані різні типи аналізу рекламних постів та особливості їх тестування і відстеження. Також розроблена методика вибору каналів для отримання найкращих результатів при розміщенні органічної реклами.
					 | 
		|
| Date | 
															2019-06-18T13:08:35Z
					 2019-06-18T13:08:35Z 2019  | 
		|
| Type | 
															Other
					 | 
		|
| Identifier | 
															Нікуліна В. В. Оцінка якості реклами : атестат. робота на здобуття ступеня магістра : спец. 152 "Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка" / Нікуліна Валерія Владиславовна; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 71 с.
					 http://openarchive.nure.ua/handle/document/9445  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															ХНУРЕ
					 | 
		|