Оцінка якості реклами
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка якості реклами
|
|
Creator |
Нікуліна, В. В.
|
|
Subject |
оцінка якості
показники якості метрологія реклама ефективність |
|
Description |
Об’єкт дослідження – рекламна кампанія. Мета роботи – дослідження методів поліпшення результатів рекламної кампанії. Результатом атестаційної роботи є вибір показників, що визначають якість рекламної кампанії, визначення впливу групи обраних показників на групу показників, які обумовлюють ефективність. Описані різні типи аналізу рекламних постів та особливості їх тестування і відстеження. Також розроблена методика вибору каналів для отримання найкращих результатів при розміщенні органічної реклами.
|
|
Date |
2019-06-18T13:08:35Z
2019-06-18T13:08:35Z 2019 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Нікуліна В. В. Оцінка якості реклами : атестат. робота на здобуття ступеня магістра : спец. 152 "Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка" / Нікуліна Валерія Владиславовна; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 71 с.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/9445 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ХНУРЕ
|
|