Запис Детальніше

Оцінка якості реклами

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка якості реклами
 
Creator Нікуліна, В. В.
 
Subject оцінка якості
показники якості
метрологія
реклама
ефективність
 
Description Об’єкт дослідження – рекламна кампанія. Мета роботи – дослідження методів поліпшення результатів рекламної кампанії. Результатом атестаційної роботи є вибір показників, що визначають якість рекламної кампанії, визначення впливу групи обраних показників на групу показників, які обумовлюють ефективність. Описані різні типи аналізу рекламних постів та особливості їх тестування і відстеження. Також розроблена методика вибору каналів для отримання найкращих результатів при розміщенні органічної реклами.
 
Date 2019-06-18T13:08:35Z
2019-06-18T13:08:35Z
2019
 
Type Other
 
Identifier Нікуліна В. В. Оцінка якості реклами : атестат. робота на здобуття ступеня магістра : спец. 152 "Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка" / Нікуліна Валерія Владиславовна; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2019. – 71 с.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/9445
 
Language uk
 
Publisher ХНУРЕ