Запис Детальніше

Сугестивні властивості означень у рекламному тексті

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сугестивні властивості означень у рекламному тексті
 
Creator Конюхова, Любов
 
Subject suggestion
suggestive qualities
personal pronouns
reflexive pronoun
imperative mood verbs
qualifier
language units with national-cultural component
 
Description The language of advertising texts is analyzed, the words of suggestive qualities are found out, the mechanism of their influence on consumer is explained.
 
Date 2012-09-26T11:29:39Z
2012-09-26T11:29:39Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Конюхова Л. Сугестивні властивості означень у рекламному тексті / Любов Конюхова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 206-207. - Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14655
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"