Сугестивні властивості означень у рекламному тексті
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сугестивні властивості означень у рекламному тексті
|
|
Creator |
Конюхова, Любов
|
|
Subject |
suggestion
suggestive qualities personal pronouns reflexive pronoun imperative mood verbs qualifier language units with national-cultural component |
|
Description |
The language of advertising texts is analyzed, the words of suggestive qualities are found out, the mechanism of their influence on consumer is explained.
|
|
Date |
2012-09-26T11:29:39Z
2012-09-26T11:29:39Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Конюхова Л. Сугестивні властивості означень у рекламному тексті / Любов Конюхова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25-28 квітня, 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. - С. 206-207. - Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/14655 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|