Запис Детальніше

Психологічна готовність педагогічної спільноти та громадськості до впровадження освітніх інновацій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716468/
https://fdotadotr.wordpress.com/%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D1%96%D1%80%D0%B8/
 
Title Психологічна готовність педагогічної спільноти та громадськості до впровадження освітніх інновацій
Psychological readiness of the pedagogical community and the public for the implementation of educational innovations
 
Creator Гриценок, Л.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description На основі теоретичних та емпіричних розвідок питань
впровадження реформ в сфері загальної середньої освіти, окреслено значення та зміст психологічної готовності суб’єктів впровадження (особистості та спільноти) до їх підтримки і прийняття та обґрунтовано необхідність підвищення толерантності до ситуації невизначеності як умови успішного
прийняття педагогічною спільнотою та громадськістю освітніх інновацій.
On the basis of studying the issues of realization of reforms in the sphere of general secondary education, the importance and content of the psychological readiness of the subjects of implementation to the support and acceptance of changes are outlined. Аlso substantiates the need to increase tolerance
to the situation of uncertainty as a condition for successful adoption by the educational community and the public of educational innovations.
 
Publisher Far Journal
 
Date 2019
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716468/2/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA%20%D0%86%D0%A1%D0%9F%D0%9F%2021-03-2019.pdf
- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185 <http://orcid.org/0000-0002-0055-2185>) (2019) Psychological readiness of the pedagogical community and the public for the implementation of educational innovations Матеріали ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми» 21 березня 2019 року. pp. 241-249. ISSN 2313-7525